empty-img
Наші контакти:
Режим роботи Пн-Пт з 09.00 до 19.00 Сб з 10.00 до 16.00 Нд з 10.00 до 16.00 Написати керівнику
Швидка доставка
Підбір та консультація

Гарантія

 

Гарантія на товари

RestAuto.com.ua — сервіс доставки товарів з Польщі в Україну.


Отже, ми:

  1. Надаємо гарантію на усі товари (на нові — 14 днів, б/в — 5 днів).
  2. При гарантійному ремонті, всі транспортні витрати беремо на себе.

 

Гарантія на товари - запчастини - авто, мото:

У Польщі також діє закон споживача, який передбачає повернення НОВОГО впродовж 14-ти днів з моменту придбання, якщо він не має слідів пошкодження, не акуратного використання, розбору. Тому, якщо відняти термін доставки в Україну і до Вас, то Вам залишиться близько 5 днів на установку та перевірку запчастини.

 

На б/в запчастини гарантія на перевірку і повернення можливе тільки коли:

  • деталь має пошкодження не зазначені на фотографіях та в описі;
  • деталь несправна або некоректно працює;
  • прийшла не та запчастина, яку Ви замовляли;
  • були обговорені інші умови повернення (гарантії).


Деталі в б/в стані можуть мати (до браку не відноситься):

  • сліди експлуатації або зберігання;
  • забруднення;
  • подряпини та відколи лакофарбового покриття;
  • дрібні дефекти й сліди їх усунення;
  • відсутність оригінальних номерів.

 

* Гарантія на перевірку б/в деталі дається 5 днів, якщо продавець так само дасть гарантію від себе.

 

Гарантійний термін починає діяти з того моменту, коли деталь прибуде у відділення транспортної компанії.

 

* ВАЖЛИВО!

  • Гарантія на двигуни та боковини автомобілів ― не надається! Оскільки повернення такого типу запчастин на територію республіки «Польща» через митні обмеження, на жаль → неможливий!
  • Гарантія на деталі електрообладнання - не надається! Так як ми не можемо перевірити працездатність деталі до відправки вам, а також деталь може бути "спалена" при неправильному підключенні вашим майстром. Ми тільки здійснюємо доставку даних запчастин → Повернення оплат за даними деталях не здійснюється!

 

!!! УВАГА !!! При поверненні товару оплата повертається за вирахуванням витрат на доставку товару в обидва боки !!!


У свою чергу, Ви зобов'язані:

  1. Ознайомитися з умовами гарантії (в талоні та супутніх документах) ще до установки деталі.
  2. Зберігати всі документи в цілісності та без змін.
  3. Дотримуватися правил експлуатації.
  4. Використовувати всі деталі за призначенням.
  5. Встановлювати запчастини відповідно до марки, моделі та модифікації автомобіля.
  6. Установку деталей здійснювати на авторизованих СТО або кваліфікованих автомайстернях.
  7. При необхідності пред'являти всі документи, гарантійний талон з датою продажу.

Якщо у Вас на одному з етапів установки деталі виникнуть питання — зверніться до наших менеджерів, щоб не втратити право на гарантійний ремонт!


Увага!!!
Зберігання запчастини у відділенні транспортної компанії також враховується в термін гарантії. Врахуйте, що при поверненні товару вартість доставки в обидві сторони не повертається, а повертається ТІЛЬКИ вартість товару.


Також слід врахувати, що всі деталі кузова (бампера, двері, капоти, крила і т.д.) замовляються тільки під фарбування. Адже продавець може сам упакувати деталь так, що це позначиться на стані лакофарбового покриття.


Увага!!!

  • Підбір б/в кузовних деталей в колір кузова ― неможливий!
  • Гарантія та повернення запчастин електрообладнання, номер яких не збігається з номером на замовленій запчастині ― неможливі!

 

Повернення або обмін товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»  і правилах інтернет-аукціону Аллегро.

При замовленні запчастин у нас, у RESTAUTO.COM.UA — Ви автоматично погоджуєтесь з гарантійними умовами компанії!

 

Якщо виникли якісь непорозуміння з нашими менеджерами — пишіть на info@restauto.com.ua або в розділі "Відгуки" → Написати керівнику